wtorek, 27 listopada 2012

Średniaki w natarciu!!!

Moje sowie gniazdko zrodziło już X sowich osobników wszelkiego rozmiaru. X, ponieważ liczba ta jest nawet mi nieznana.Nie liczyłam tego i niestety nie jestem w stanie już tego policzyć :) 

Mnożą się niesamowicie szybko, każda jest inna i wyjątkowa. 
Czy wiecie że w Polsce mamy tylko 13 gatunków sów?
To tylko garstka tej pięknej rodziny. Na świecie można spotkać 133 gatunki!

Dlaczego tak szybko się rodzą? To proste dobrze je dokarmiam :)
Samice sów znoszą średnio 5 jaj, a przy obfitym jedzenia jest ich nawet  11!

W moim gniazdku zasada jest jedna każdy osobnik jest inny, dlatego każdy może mieć swoją jedyną wyjątkową sowę.


Przedstawiam Wam średniaki  to takie przedszkolaki w moim gniazdku:)




Wszystkim serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam na Candy które już w następnym poście. Święta za pasem więc zaczynamy obdarowywanie :)


Pozdrawiam cieplutko 
mika

10 komentarzy:

  1. 133 gatunki? nawet nie wiedziałam :) fajne te twoje sówki :) ja także zapraszam do siebie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi, jakie wesołe! Przeurocze, i do tego każda inna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem !!!
    Te sówki są rewelacyjne :-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika