środa, 14 listopada 2012

Moje Maluszki - przytulanki

Kochane bardzo dawno mnie tutaj nie było. Nie obijam się, tylko pracy jest tak dużo, że ciężko się ogarnąć.  Pomysłów całe mnóstwo na nowe tworki, ale niestety doba nadal ma tylko 24h.
Postanowiłam się poprawić i dzisiaj pokaże Wam kilka moich maluszków, które rodzą się w mojej pracowni jak "grzybki po deszczu" i tak samo szybko ode mnie uciekają. Tylko któryś bardziej cierpliwy przysiądzie na chwilkę na małą fotkę i już fruuuu ucieka w świat. Szkoda, że nie mam tyle czasu na fotki, bo uzbierałaby się już spora kolekcja ptasich maluszków.

Święta tuż tuż, więc i sówki bardziej świąteczne Oto maluszek w mikołajowej czerwieni :)



Wersja małych sówek powstała dla dzieci, ponieważ Mamy często szukają jakiegoś przytulaka dla maluszka. Tymczasem moje drogie klientki bardzo często zauważają, że sowie maluszki to idealna podusia do samochodu. To wspaniały pomysł, a ja bardzo się cieszę, że moje maluszki towarzyszą dzieciom w podróży :)

Kochane nie wiem czy wiecie, ale strasznie nie lubię robić zdjęć. Zawsze coś mi nie pasuje, a to światło. a to co innego. Przepraszam zatem za jakość zdjęć mam nadzieje, że mi wybaczycie.





Pozdrawiam cieplutko w ten mglisty dzień.

mika

14 komentarzy:

  1. Dawno Cię nie było to fakt :) Ale super, że jesteś :)
    Sówki cudowne jak zawsze :)
    Życzę Ci, aby doba się wydłużyła :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko dziękuję za odwiedziny Miło, że zaglądasz :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Uff, no nareszcie coś opublikowałaś :D sówki są urocze, zawsze kradną moje serducho. Pozdrawiam i zapraszam do siebie w chwili wolnego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach o wolną chwilkę to u mnie bardzo ciężko powinnam zatrudnić sowiego fotografa bo sama nie daję rady Dziękuję za zaproszenie choć i bez niego chętnie do Ciebie zaglądam Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. cudne

    a doba niestety za krotka,zeby wszystko ogarnac,wiec fajnie,ze jestes chocby z doskoku pochwalic sie nowymi tworkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio mam fazę na ptaki a Twoje sówki są takie słodkie i urocze ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę taką sówkę dla maleństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sówki :))Chyba doba sie w jakiś magiczny sposób skurczyła ,bo każdy narzeka na brak czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne ptaszorki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mika, Sowy jest równie piękne co Nasza Anielina:))))
    Pozdrawiamy serdecznie:)
    Ola i L. :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika