sobota, 6 października 2012

Wyzwanie Szuflady

Jak to zwykle u mnie bywa, na ostatnią chwilę zgłosiłam moją pracę na Wyzwanie Szuflady - "Tańcowała igła z nitką ..." To moje pierwsze wyzwanie i chciałam zgłosić coś czego nie robię na co dzień, a z czym bardzo chciałam się zmierzyć.


Serweta - "domek z bali" - och była dla mnie wielkim wyzwaniem :) Ale bardzo mi się podoba :)

Wymiary: 40 cm x 40 cm
Tkanina bawełniana, len, aksamitna tasiemka 


Pomysł zaczerpnięty z fantastycznej książki "Patchwork Efektowne sposoby wykorzystania resztek tkanin" Gloria Nicol. Zakupiłam ją już 6 lat temu, ale dopiero niedawno z niej skorzystałam.


Pozdrawiam cieplutko
mika

PS. a za oknem znowu deszcz :(

6 komentarzy:

  1. Cudna :) Widać dużo pracy ale efekt niesamowity. Na deszcz nie ma co narzekać, ze spokojem sumienia można posiedzieć przy maszynie zamiast spacerować :) Ja ostatnio lubię deszczowe dni! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem:)) CUDOWNA!!!!

    Zapraszam na siłownie twórcze w Turkusowym Hamaku:)i na nową edycję KKM:)
    http://turkusowyhamak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wzór świetny, widać ogrom pracy ! gratuluję pięknego wyrobu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Nie wiem czy wystarczyłoby mi cierpliwości do takiej dłubaninki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady:)

    Ślę barwne październikowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE ZESTAWIENIE
    DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W SZUFLADOWEJ ZABAWIE

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika