poniedziałek, 1 października 2012

WYNIKI CANDY :))))))))))))



Kochane serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, za to że jesteście i swoimi miłymi słowami wspieracie mnie w mojej pracy. I choć nie jest łatwo, to daję z siebie wszystko. Dziękuję wszystkim nowym obserwatorom i wszystkim, którzy polubili Różane Wzgórze na FB. Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną na dłużej i zawsze miło spędzicie czas na moim Różanym Wzgórzu. A nowe pomysły są już w realizacji :)

Kochane pięknie opisywałyście propozycje mieszkanka dla Anielskiej Panienki. Sama chętnie wybrałabym się w kilka z nich. Bardzo chciałabym obdarować Was wszystkie, ale niestety Panienka jest tylko jedna - zaznaczam, że to moja ukochana i wypieszczona Anielina. Nową właścicielkę proszę, aby zadbała o nią jak najlepiej :)

Oto wszystkie osoby, które przyłączyły się do mojej zabawy
i ....

Anielska Panienka pojedzie do....

69. Ola pasja tworzenia
Wielkie gratulacje :)

A dodatkowo:

Kosmetyczkę wybierze sobie - Magdalena M
A osobą z FP, która otrzyma niespodziankę - jest Ma_niusia  

Wszystkim Panią gratuluję i proszę o kontakt

Jeszcze raz bardzo Wam wszystkim dziękuję za zabawę, a wkrótce .... zaglądajcie ;)

Pozdrawiam cieplutko
mika


23 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej - dziękuję za zabawę :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! I tęsknie mimo iż Panienki nie znałam tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i czekam na kolejną. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. chlip, chlip... ale zazdroszczę zwyciężczyni;-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściarom:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję ślicznie za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. MIKA,
    O MÓJ BOŻE!!!!!
    Nigdy w siebie nie wierzyłam i dlatego wczoraj nawet nie zaglądałam co i jak:):):)
    Nie mogę uwierzyć:))))))))))))))))
    BARDZO, BARDZO, BARDZO Dziękuję:)
    Jestem w wielkim szoku!!!!!!!!!!:)
    Już widzę uśmiech na twarzy mojej Kochanej Córeczki-dziękuję:)
    Będziemy się Nią opiekować OBIECUJĘ!!!!!!!!!:)

    Bardzo, bardzo dziękuję, ale będę miała dziś dobry dzień!!!!
    CUDOWNIEEEEEE:)))))))))
    Ściskam:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdrówko! podaj mi tylko adres wysyłki :)

      Usuń
  9. Och i mi się trafiła niespodzianka! Bardzo dziękuję :-) I gorąco gratuluję Głównej Obdarowanej - brawo!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieeeeeee.... taka anielinka supciowa mi zwiała ;-)))Gratuluję wylosowanym...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyniom! Szczęściary :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulace, było blisko ;-), ale cieszę się, że aniołeczek będzie mieć piękny kącik ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika