wtorek, 16 października 2012

Świąteczny apel :) czy ktoś się przyłączy ??

Kochane czy zaczęłyście już myśleć o gwiazdkowych prezentach?
Ja tak, ale większość ludzi odkłada to na ostatnią chwilę, a potem na szybko kupują cokolwiek. Świąteczne obdarowywanie ma być radosną tradycją, a nie tylko przykrym obowiązkiem.
Prezent powinien być wyjątkowy, bo przecież obdarowujemy ludzi, których kochamy. Trzeba zastanowić się, czym można zaskoczyć w tym roku, co wyjątkowego można podarować. Nie kupujmy w pośpiechu resztek, które w Wigilię rano pozostały jeszcze w sklepach dla spóźnialskich. Według mnie o wyjątkowym prezencie powinniśmy zacząć myśleć dużo wcześniej - może już teraz -  aby móc sprezentować coś co sprawi obdarowanemu niesamowitą radość i będzie niezapomnianą  niespodzianką.
Oczywiście jako miłośniczka rękodzieła wszelakiego, stawiam na prezenty ręcznie robione, tudzież wykonane przez nasze polskie artystyczne dusze. Mam nadzieję, że poprzecie mój apel, aby jak  największym łukiem omijać prezenty "made in china". Stwórz coś sama , coś niepowtarzalnego. Nie potrafisz stworzyć czegoś samodzielnie wesprzyj rodzimego twórcę i podaruj coś wykonanego z sercem, bo przecież każdy artysta wkłada w swoją pracę całe serce. Taki prezent to nie tylko symbol świątecznego obdarowywania, ale wyraz wielkiego uczucia, a obdarowana osoba poczuje się wyjątkowa.

Chcąc pomóc wszystkim tym, którzy kolejny raz zastanawiają się co tu znowu sprezentować rodzicom, rodzeństwu czy przyjacielowi, postanowiłam pokazywać propozycje świątecznych prezentów. Czasu jest jeszcze sporo, ale odliczanie do Świąt już rozpoczęłam.

Jako pierwsze proponuje Lusterka.

Małe, a cieszy - doskonały prezent dla koleżanki :) niedrogie, a bardzo oryginalne. Pięknie ozdobione techniką decoupage, może być całoroczną dekoracją ( motyw kwiatowy, motyw związany z hobby ), lub świąteczną ozdobą ( motyw zimowy i świąteczny), dzięki której będziecie co roku wspominane przez osobę obdarowaną :)



Oto moje propozycje:

z motywem świątecznym i zimowym






z motywem kwiatowym




i coś dla entomologa :)


A na koniec jeszcze dwa słowa: Anielina doleciała już do malutkiej Lenki - Córeczki Oli - zobaczcie  TUTAJ jak pięknie razem wyglądają.

Witam nowych obserwatorów i dziękuję za wszystkie odwiedziny.
Pozdrawiam cieplutko
mika

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten pomysł, aby zrobić coś samemu na prezent lub wspierać rodzimych twórców. Będziesz mieć jakieś prezenty dla mężczyzn ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak znajdzie się też coś dla Panów :)

      Usuń
  2. popieram, własnoręcznie robiony prezent sprawia wiele radości..
    najbardziej podoba mi się motylkowe lusterko, cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram, ale jest małe "ale" Moje dziecię wierzy w Gwiazdorka/Mikołajka- jak zwał... I błyskawicznie rozpoznałaby moje wytworki. Więc niestety, najbliższym muszę się nagłówkować i kupować coś w sklepie... Aczkolwiek, ja już od sierpnia zaprzątam sobie tym głowę i gromadzę, gromadzę, gromadzę prezenciory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak własne maluchy się nie załapują na ten pomysł :( Ewentualnie można posiedzieć nockami i w tajemnicy stworzyć np. Lalkę :)

      Usuń
  4. Zakupiłam troszkę lusterek i mam zamiar zrobić je dla córeczek siostrzenicy, by każda miała własne;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł - każda z nich poczuje się wyjątkowo, bo będzie miała własne

      Usuń
  5. No faktycznie:D W sumie to samo, tylko trochę innymi słowami:) Takie akcje pojawiają się cały czas - i chwała za to ludziom, którym się chce:) Pozdrawiam i dziękuję za przyłączenie się do naszej!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika