wtorek, 9 października 2012

Dla maluszka :)))

Dla mojego maluszka raz, dwa i zmajstrowałam przytulaka.

Przytulak to mała szmatka z kolorowymi tasiemkami. Pewnie już je znacie. Ja postanowiłam przygotować taką dla Hani. Moja maleńka uwielbia zasypiać (to już nieodzowny element zasypiania) z pieluchą tetrową przy buźce. Może dlatego, że pachnie mleczkiem, ale kiedy się w nią wtuli to sama się usypia. A ponieważ taka pielucha, no niestety "nie wygląda" na spacerze, więc postanowiłam uszyć taki gadżecik.

Szmatka jest kolorowa i mięciutka. Dodatkowo podszyta jest polarkiem minky - fantastyczna tkanina ,niesamowite kolory i wspaniała w dotyku :)
Tasiemki są zabawnym elementem szmatki i można je popodgryzać, bo to maluszki lubią najbardziej :) 




Pozdrawiam cieplutko
mika


10 komentarzy:

  1. Świetne! Dla mojego maleństwa z brzuszka też planuje taką uszyć, czekam tylko na upewnienie się co tam w brzuchu mieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Prześliczne tkaniny :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają i piękne kolorki mają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mika, pięknościowe jak i Anielina, którą zostałam obdarowana:)
    Piękne dzięki raz jeszcze:)
    Pozdrawiam!:)
    ola

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ to cudowne i kolorowe takie proste rzeczy są najfajniejsze dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu śliczne i bardzo pomysłowe! Tkaniny w piękne wzorki, takie radosne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. super a materialy widzialam w realu wiec tym bardziej wiem,ze swietna robota :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika