poniedziałek, 24 września 2012

Romantyczna i groszkowa

Tym razem coś dla lubiących stonowane pastelowe kolory. Romantyczna pachnąca różami torebusia. Czyż nie jest idealna na letnie popołudniowe wyjście?




Dla lubiących groszki mam takie maleństwo - oczywiście środek kosmetyczki wykonany jest z tej samej tkaniny co kokardka :) tak dla zachowania groszkowej harmonii.




Ależ miałam dzisiaj ciężki dzień. Hania nie dała mi ani chwili spokoju. Marudziła niemiłosiernie, nie mogła spać, chyba dziąsełka ją swędzą. Niestety żelik nie pomaga na długo. Jestem padnięta. Ale udało mi się zmotać jedną pyszną rzecz - powidła śliwkowe, w sam raz na świąteczny piernik . Jeśli oczywiście przetrwają do tego czasu :)

Spokojnego wieczorku
mika



4 komentarze:

  1. fajne torebeczki

    a na bolące dziąsła popryskaj Tantum Verde, moim dzieciom pomagało bardziej niż żele

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ta różana torebusia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika