niedziela, 30 września 2012

Rodzinnie :)

Dzisiejszy sobotni cieplutki i słoneczny dzień spędziliśmy z naszymi dziewczynkami na długim spacerze - i obowiązkowym placu zabaw. Pogoda była cudowna.  Szycie odłożyłam na później, bo grzechem byłoby stracić tak piękny dzień. Zabraliśmy ze sobą aparat i zatrzymaliśmy w kadrze te słodkie chwile :) Dziewczynki urosną, ale te zdjęcia pozostaną i będą przywodzić wspomnienia i uśmiech :)




Kochane przypominam, że do jutra (niedziela 23:59)  trwają zapisy na Candy, a nowe Anielskie Panienki już się szyją.

Ja natomiast postanowiłam dołączyć się do fantastycznej zabawy "Jesień w kolorach tęczy" organizowanej przez Anię z Home Sweet Home. Zabawa potrwa 7 tygodni. Co tydzień będziemy odkrywać Jesień w innym kolorze tęczy. Pierwszy tydzień - CZERWONY. I choć zgłaszam się w ostatniej chwili to właśnie dzisiaj udało nam się odkryć wczesną piękną polską jesień w kolorze czerwonym :)

Mój czerwony to cudny motyl, sfotografowany właśnie podczas naszego dzisiejszego, jesiennego, słonecznego spaceru.


Pozdrawiam cieplutko
mika



6 komentarzy:

  1. :) takie chwile są najpiękniejsze :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze bąble :D widze ze też masz małego szkraba na wychowaniu :)Ja niestety chciałabym wziac udział w zabawie "kolory jesieni" jednak mój aparat nie działa i nie da rady bym aparatem z telefonu uchwyciła jakakolwiek ładną fotkę :/ także pozostaje mi podziwianie prac innych uczestników a twoja z motylem kapitalna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale spędzony czas :) Śliczne fotki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne foteczki :-) a dzieciaczki rewelacyjne ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam chwilkę czasu na internet więc korzystam i wpadam do ciebie kochana - jak zwykle nie zawiodłam się :)
    Piękne zdjęcia jestem oczarowana! Zazdroszczę Ci kolorku włosów hihi a dziecięce fotki są genialne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia szczęśliwej rodzinki :) Pierwsze boskie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika