niedziela, 23 września 2012

Pojechaliśmy, miło czas spędziliśmy i wróciliśmy :)


Ach było cudownie. Spędziliśmy wspólnie cały tydzień nad naszym polskim morzem. I choć może wiele z Was woli cieplejsze morza to ja z sentymentu kocham nasze polskie. Jest cudne, codziennie inne. Szczerze polecam rodzicom z maluszkami wyjazd nad nasze wybrzeże wrześniową porą. Właśnie wtedy odnajdziecie tam spokój i ciszę, a w knajpkach nastrojową muzykę. A pogoda o tej porze?  My mieliśmy wspaniałą - bo nie padało. Idealna pogoda na spacerowanie i czynny wypoczynek np. gra w  Badmintona, Julka poczyniła pierwsze próby, miała wielką frajdę z zabawy, choć rakietka jest jeszcze dla niej za duża :( . A pogoda uraczyła nas do tego stopnia, że dosłownie 4 dni temu w letnich ciuchach i z bosymi stopami spacerowałam z Hanusią w wózku brzegiem morza :) Polecam wszystkim taką wrześniową ucieczkę. 


PS. Niestety do domku wracaliśmy już w deszczu i w burzy bombardowani gradem :(   No cóż to już Jesień.



Pozdrawiam jesiennie :) i przypominam o Candy 

mika

4 komentarze:

  1. Wspaniale, że udał się wyjazd :) Ja tez uwielbiam nasze polskie morze :) Ma niepowtarzalny klimat i najchętniej jeździmy właśnie przed lub po sezonie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja zazdroszczę - tak pozytywnie!! Uwielbiam nasze morze !! i bardzo mi się za nim tęskni ... mimo że od lat nie miałam wakacji to nie tęsknie za samymi wakacjami ale właśnie za morzem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej nawet nie wyobrażasz jak zazdroszczę :) też bym tak z rodzinką pojechała nawdychała jodu jesienią odpoczynek by nam sie przydał od codzienności ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i fanie że wam pogoda dopisala i się udal odpoczynek

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika