wtorek, 25 września 2012

Grochy, groszki ..... groszkowo mi :)

Ależ mi groszkowo, no wprost nie mogę się opamiętać. Kocham groszki i nic na to nie poradzę, są po prostu piękne. Niby nic, a jakże są uniwersalne i ciągle powracają :)


1. Jesienne klimaty


2. Biedroneczki lubią kropeczki :)


Dzisiaj obie moje dziewczyny były szczepione ( to koszmar jak drogie są szczepionki, a niestety do płatności za niektóre jesteśmy zmuszeni ). Muszę się pochwalić, że mój kochany 5-latek, choć była szczepiona w obie rączki jednocześnie, nawet nie pisnęła. Zuch dziewczyna :) Oby tylko wieczór był spokojny i oby nie gorączkowały.

Miłego wieczorku
mika

15 komentarzy:

  1. Piękne grochy! Ach- uwielbiam Twoje grochy nieustająco!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ,że praca wre na pełnych obrotach :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności - ta w jesiennych klimatach piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no ja jestem zakochana w tych torebeczkach... a te groszki, kolory... marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie piękne:) Ale mi czerwona najbardziej przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko biedroneczki lubią kropeczki, ja tez. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne - też lubię grochy - są takie dziewczęce :) a przy tym całkiem kobiece.. jeszcze raz zapytam może odpowiesz - gdzie zakupujesz materiały?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są :D Faktycznie grochy mają coś w sobie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie te twoje kosmetyczki :-))

    dzielne masz dzieciaki !!! a niestety ceny szczepionek powalają ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie tu u Ciebie!! Kosmetyczki są przepiękne (ogolnie to myslalam ze to kopertówki) cudnie uszyte! Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, zwłąszcza ta druga. I jak precyzyjne wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika