sobota, 1 września 2012

Dmuchawce

Bardzo polubiłam ten motyw - DMUCHAWCE -  jest śliczny i występuje w kilku kolorach.Niestety udało mi się zakupić tylko ten jeden rodzaj choć chyba najwdzięczniejszy. Zawsze modna biel i czerń, a kokardka według uznania - w tej wersji pasuje cała tęcza barw.



Właśnie zorganizowałam szybką wyprawę do hurtowni, bo już skończyło mi się kilka rzeczy i muszę szybko uzupełnić braki. Będę musiała się opanować, bo w hurtowni dostaję oczopląsu. Też tak macie - mnóstwo wszystkiego tylko niestety budżet ograniczony :(

Miłego dnia i dużo słoneczka w sercu, bo na dworze niestety deszczowo.
mika



15 komentarzy:

  1. Przepiekna ta torebeczka, jak zawsze jestem pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolka bardzo dziękuję :)

      Usuń
    2. Nie dziekuj! Masz ogromny talen, mam nadzieje że uda mi się dorównac hehe, staram sie ogromnie ale brak "podstaw" bywa deprymującyc:/
      Zapraszam do mnie na Candy:D

      Usuń
    3. Zapraszam do mnie po wyroznienie :D

      Usuń
  2. Superowa, fany motyw, chociaż ja wciąż mam przed oczami indiańską ;)
    Słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż indiańska jest jedyna w swoim rodzaju Ewelinko dla Ciebie również dużo Słonka :)

      Usuń
  3. Jest przepiękna!
    Pozdrawiam i zapraszam na candy :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję oczywiście wstąpię do Ciebie :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne są te Twoje torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, nie moge się napatrzyć na kombinacje kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna torebeczka, a motyw faktycznie wdzięczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglada cudny wzór

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika