poniedziałek, 10 września 2012

Anielskie Candy

Kochane bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze. Każdy z nich bardzo mobilizuje mnie do pracy i sprawia, że chce się realizować kolejne projekty. Chciałabym serdecznie Wam podziękować za poświęcony czas i zaprosić Was do zabawy. 

Moja ukochana Anielska Panienka szuka nowego domku

Anielska Panienka jest przepełniona wiosennym nastrojem - ma kwiecistą sukienkę i różowe dodatki. 1 Października opuści moje Różane Wzgórze i pojedzie w podróż do nowego domku. Mam nadzieję, że zechcecie przyjąć do swojego domku Anioła, który będzie czuwał nad domownikami.



Wszystkim zainteresowanym przedstawiam kilka zasad zabawy na Różanym Wzgórzu

1. Chęć przygarnięcia Anioła - czyli pozostawienie komentarza pod tym postem z krótkim opisem kącika, w którym zamieszka Anielska Panienka.

     Warto dołączyć do obserwatorów mojego bloga - dla jednej z tych osób uszyję makeup bag w wybranej przez nią kolorystyce

2. Umieszczenie poniższego banerka u siebie na blogu w bocznym pasku.
    Osoby nie posiadające bloga proszę o podanie adresu mailowego.





a dla Wszystkich, którzy polubią Różane Wzgórze na FB przygotowałam niespodziankę :) Nie zdradzę jaką, bo nie byłoby niespodzianki.


Serdecznie zapraszam do zabawy - zapisy trwają do 30.09 do 23:59
Wszystkim życzę szczęścia w zabawie :)

Pozdrawiam cieplutko
mika

167 komentarzy:

  1. Raz, dwa, trzy , pierwsza !
    Jeśli wygram, Twoja Anielska Panienka będzie siedziec obok komputerka i towarzyszyc mi w pracy, żeby choc troche chęci więcej do tej pracy było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez sie ustawiam i nie wierze ze pierwsi nie wygrywają :D hehehe piekna anielinka no i ta makeup bagmnie poporstu tak neci... Aniołek znalazłby miejsce na mojej półce z książkami i pilnowałby mnie i moja rodzinkę. Pozdrawiam ja to juz dawno obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wioluś Ty moja wierna obserwatorko, Powodzenia!!!

      Usuń
  3. No, wpadam, żeby popodziwiać MOJĄ ;-) torebkę. A tu Candy, więc nie ma jak, muszę stanąć i ja do kolejki.
    Na FB już ;-), Obserwator, już ;-), zaraz info na moim blogu.
    Ach, żeby jeszcze szczęście dopisało....
    A Anioł będzie bliziutko mojej córci. Pofrunie sobie nad łóżko i będzie pilnować, żeby złe sny nie przychodziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zadanie aniołów aby chroniły :) Trzymam kciuki i powodzenia :)

      Usuń
  4. Słodka Anielica Twoja wiosenna będzie prezentem dla mojego słodziaka - synka...jest na tym etapie że kocha jeszcze misie i inne zabawki..a Twoja ech..cudo..sama dla siebie bym ją chciała..w domu tyle miejsć w których mogła by zagościć....i doglądać nas Wszystkich....piękna, pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do zabawy. Jej nowy domek to byłby pokoik mojej córeczki, która wprost uwielbia lalki. Pod każdą postacią. Miejscem stałego pobytu byłaby półeczka tuż nad łóżkiem córki. Dla lepszego widoku obydwu panienek :)
    pozdrawiam
    justyna
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miły kącik zatem trzymam kciuki!!!

      Usuń
  6. Witam
    Początkuję na blogu i nie wiem czy wszystko robię dobrze, ale próbuje:) Ustawiam się w kolejce po aniołka, moja córka je uwielbia, będzie wisiał u niej nad łużkiem, jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko ok, witam w zabawie :) Powodzenia!

      Usuń
  7. Ja także chętnie staję w kolejce. Myślę,że aniołek usiadłby sobie z moimi maskotkami. Nie ma wśród nich zadnego aniołka, więc siedziałby sobie grzecznie i ich pilnował :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jest grzeczny A może porozrabiają jak w maskotki Toy Story ;) Powodzenia!

      Usuń
  8. I ja ustawiam się w kolejce :) Może aniołek zechce być moim stróżem podczas wyszywania, aby mi zawsze dobrze rękę prowadził i nie pozwolił zniszczyć żadnego kawałka nitki i żadnej tekturki :) Ustawiłabym go w swojej małej pracowni na pudełku z nićmi :) Często miałbym go w rękach i na pewno dużo bym z nim rozmawiała. :)
    Pozdrawiam
    PS. Polubiłam Różane Wzgórza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaby Twoim Aniołem Stróżem :) zatem życzę dużo szczęścia :)

      Usuń
  9. Z wielką przyjemnością dołączę. Aniolka chętnie zaproszę do zacisza który tworzę sobie na strychu w moim rodzinnym domku w którym Tworzę swój własny świat urządzony po swojemu wg swoich zasad, gdzie na co dzien bedzie gościć miłość i zrozumienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och sama chętnie wybrałabym się do takiego miejsca :) Ale może cząstka mnie zamieszka tam - jako anielska panienka Powodzenia :)

      Usuń
  10. zgłaszam się do zabawy:)
    Aniołek zamieszkałby z pokoiku mojego dziecka :) Gwarantujemy codzienne przytulanie:)i ogromną miłość :)
    Oczywiście banerek zamieszczony i z niecierpliwością czekamy na wyniki :)
    Agnieszka z http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulanie koniecznie przed snem, aby sny były przyjemne i kolorowe Trzymam kciuki :)

      Usuń
  11. Ustawiam się grzecznie w kolejce:)
    Aniołek wisiałby sobie tuż przy oknie, w pokoju moich dzieci i miałby wspaniałe widoki: w górę na niebo oraz w dół na trawkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sielskie widoczki - bardzo milutko :) Powodzenia!

      Usuń
  12. I ja się ustawiam z zachwytem wielkim. Cudne te Twoje anielice. Ta zamieszkała by sobie u mnie wisząc koło wielkiego regału pełnego książek moich ukochanych, pilnowała by ich dla mnie i pewnie przeglądała je po cichu co by jej się nie nudziło. Żeby zas nie było jej smutno to niedaleko jej wisiałby nasz Anioł bieszczadzki, pewnie mieli by sobie sporo do opowiedzenia:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe towarzystwo i pewnie dużo ciekawych książek - Powodzenia:)

      Usuń
  13. Zapisuję się również. Anioł prześliczny. Co prawda dzieci mam już dorosłe, a wnucząt jeszcze nie, na razie siedziałby koło mnie i szeptał do ucha coraz to bardziej wymyślne wzorki na moje biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak na biżuteryjnych wzorkach to ona się zna Trzymam kciuki :)

      Usuń
  14. i Ja się zgłaszam :))) aniołek zamieszkałby wraz z innymi pokrewnymi duszami w kuchni Emilki, już by Ona zadbała by nie latał głodny i spragniony ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki u Emi byłoby milutko :)

      Usuń
  15. Anielska Panienka jest cudna! U mnie kącik swój miałaby na jednej z półek zrobionych przez mojego męża, tak żeby każdy kto nas odwiedzi mógłby ją podziwiać :)
    Obserwuję blog jako kass85. Pozdrawiam
    kasiamic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście wyjątkowe miejsce :) Powodzenia!

      Usuń
  16. Witam i oczywiście wyrażam przeogromną chęć przygarnięcia tego przesłodkiego aniołka. Gdyby tylko trafił pod mój dach zamieszkałby w pokoju razem z moją córką i zapewniam, że nie zabrakłoby mu tulenia, całowania ze strony gwiazdeczki, gdyż ona kocha wszystkie lalki. Miał by swoją część poduszki, swój kawałek kołderki, swoje miejsce na biurku, kieszonkę w tornistrze. Jestem przekonana, ze stałyby się nierozłączne. Moja Lulka uwielbia się stroić i widzę, że Anielinka trafiłaby w jej gust idealnie z tą swoją cudną kiecuszką i marynareczką.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Lulka mocno trzyma kciuki! Ja życzę powodzenia :)

      Usuń
  17. Zapisuje sie :)

    pieknisia ta znalazla by miejsce obok drugiego aniolka ktorego juz wygralam w konkursie na jednymz blogow! brakuje jej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby im razem bardzo miło Niech zatem aniołek mocno trzyma kciuki :)

      Usuń
    2. Witam i serdecznie zapraszam Anielską Panienkę do pokoju małej Antoniny
      Tosia przygotowała już w swoim przytulnym pokoju honorowe miejsce z małym siedziskiem - upss! przepraszam - tronem - dla Anielskiej księżniczki - bo tak nazwała tę bohaterkę naszej zabawy.

      pozdrawiam,
      Magdalena M. (obserwująca z przyjemnością blog)
      magdamus@gazeta.pl

      Usuń
  18. Taką śliczną Anielską Panienkę to ja chętnie do siebie zaproszę. Piękne i inspirujące rzeczy znalazłam na Twoim blogu, więc będę obserwować i częściej zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie i życzę powodzenia :)

      Usuń
  19. Taką śliczność każdy by mieć chciał :) Ja też chętnie się ustawię w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, obserwuję bloga i lubię fb. A anielinkę chętnie bym przygarnęła. Miałaby u mnie dobrze :) Zamieszkałaby w w Zaciszu i pomagałaby mojej mamie w prowadzeniu pensjonatu. Poznawałaby wielu nowych, fantastycznych ludzi, bawiłaby się przy ognisku, pływała łódką w blasku zachodzącego słońca.. Może na grzyby by się wybrała? A latem goniłaby motyle :) Pokochałaby to miejsce tak jak ja, widzę to po jej oczach ;P

    PS. 30 września mam urodziny - może szczęście dopisze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pensjonat i takie ciekawe zajęcia, że chyba sama tam przyjadę - no może zabiorę aniołka ze sobą :) Powodzenia!!!

      Usuń
  21. Trafiłam tu dziś przez jakiś inny blog i chyba się rozgoszczę - jeśli pozwolisz. A Twój aniołek, gdyby do mnie przywędrował, zamieszkałby w kołysce mojego aniołka i czuwał nad jej snami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołek do Aniołka - kołyska to najsłodsze miejsce dla aniołka Trzymam mocno kciuki! i oczywiście zapraszam, bywaj u mnie częściej :)

      Usuń
  22. śliczny anioł usiąść może u mnie na komodzie w przedpokoju i witać zbłąkane dusze, które przypadkiem zajrzą na mój koniec świata :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu świata jeszcze nie byłam - ale może Anielska Panienka zajrzy tam już niebawem Powodzenia :)

      Usuń
  23. U mnie Aniołek zamieszka wśród książek, na regale w honorowym miejscu pokoju dziennego :) Z pewnością nie będzie się tu nudził. A nocą, gdy wszyscy śpią, będzie mógł zagłębiać się w lekturze książek ;)

    Zapraszam na http://wnetrzazewnetrza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w Jej imieniu za honorowe miejsce :) Dziękuję za zaproszenie :) i życzę dużo szczęścia w zabawie :)

      Usuń
  24. Piękny Aniołeczek. Ja bym dla niej posprzątała półeczkę nad komputerem:). Siedziała by sobie tu ze mną milutko i podpowiadałaby mi na ucho cichutko ... A, i synek by może troszkę grzeczniejszy był :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego raczkującego jeszcze bloga :)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołek czuwałby nad maluchem Ale miło byłoby jej u Was Dziękuję za zaproszenie :) i trzymam za Ciebie kciuki

      Usuń
  25. Ojej, ale cudna Anielica :). Byłoby doborow towarzystwo dla mojego bieszczadzkiego "Nadobrezdrowia" ;) Pełen szyk! zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta piękna anielista wróżka zamieszkałaby wśród moich miśków które tworzę dla swojej córci i wszyscy razem bawią się nieźle na regale mojej córci w jej świeżym pokoiku - gdyż od pół roku mieszkamy w nowym mieszkaniu do tej pory mieliśmy jeden pokój na całą naszą czwórkę a teraz każdy ma swój pokoik i chociaż to tylko wynajmowane mieszkanko to i tak jesteśmy szczęśliwi ponieważ żyjemy dniem dzisiejszym i wiemy że marzenia się spełniają gdyż pierwszy raz w tym roku spędzimy sami w swojej rodzinie święta! :) Także zapraszamy cię do naszej rodzinki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe zaproszenie :) Trzymam za Was kciuki :)

      Usuń
  27. Witam-ustawiam się cichutko w kolejce,bo moje aniołki poprosiły mnie o to ,bo chcą do towarzystwa kogoś z innej bajki co by miały z kim rozmawiać w zbliżające się długie wieczory:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super miłe towarzystwo:) Trzymam zatem kciuki

      Usuń
  28. Witam i ja jestem chętna, a co! Anielska Panienka jest bardzo szykowna, taka Paryżanka.
    Jeżeli to właśnie mi się ona trafi to zawiśnie nad łóżeczkami moich panienek, bo u mnie z potomstwem podobnie jak u Ciebie - 5-letnia Martusia i 3-letna Hania. Też trochę szyje, będę zaglądać po inspiracje.
    Pozdrawiam
    miha
    miha30@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie o każdej porze dnia i nocy :) Powodzenia w zabawie :)

      Usuń
  29. Witam.Bardzo chętnie się zapiszę.Anielica cudowna!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia życzę :)

      Usuń
  30. Anielica będzie albo w Galerii Otrzymanych Serc, albo koło laptopka.
    Raczej przy laptopie, bo on w sypialni, więc będzie czuwał i przy pracy, zabawie i w czasie snu:-)
    Obserwuję już od jakiegoś czasu, dzisiaj kliknęła w "lubię", jak widzisz bardzo staram się, by aniołek trafił do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam mocno kciuki! Może szczęście się do Ciebie uśmiechnie :)

      Usuń
  31. Anielska Panienke zabierzemy do naszej "bublowni majorkanskiej",do malego miasteczka pelnego slonca i zieleni. Zasiadzie przy jednym z okien,skad rozposciera sie widok na gory i sady pomaranczowe...
    Banerek umieszczamy w zakladce "candy". Pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne miejsce, Anielska Panienka byłaby tam przeszczęśliwa :) Trzymam kciuki

      Usuń
  32. Cudna. Angielska Panienka zajmie u nas honorowe miejsce przy kominku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kominku w samym sercu domu - to zaszczyt Dziękuję :) Powodzenia :)

      Usuń
  33. Cóż mogę powiedzieć. Aniołek będzie mieszkał z pięcioletnią dziewczynką. Będzie miał wyborowe towarzystwo, bo zamieszka na podusi na łóżku córci razem z misiem różowym misiem i szro-białym szopem. Co wieczór będzie mocno wyściskany i wyprzytulany tak jak pozostali dwaj mieszkańcy podusi i jestem tego na 100% pewna, że będzie tulony jako pierwszy. Potem razem z córką powiedzą modlitwę do aniołka stróża której nauczyła się już jakiś rok temu. A potem pójdzie spać w objęciach córki razem z misiem i szopem. A jak już córka będzie mocno spała to ja czyli mama wyjmuję przytulaki z objęć córki i sadzam na ich podusi :)
    Pozdrawiamy i z niecierpliwością czekamy na nowego mieszkańca naszego mieszkanka :)
    brisbis@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście doborowe towarzystwo :) Słodkie życie miałaby u Was :) Dużo szczęścia życzę !

      Usuń
  34. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście,że się zgłoszę,
    bo chcę by Anielska Panienka zamieszkała w pokoiku pełny misiów i lalek, z różowymi ścianami oraz małym łóżeczkiem z 3 letnią Julcią w środku ;)
    dominika.98b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie do różowej krainy Julki :) Powodzenia!

      Usuń
  36. Na początek pragnę się przywitać,ponieważ jestem tutaj po raz pierwszy,ale na pewno nie ostatni:)
    Chętnie się ustawię w tej kolejce,Anielska Panna jest prześliczna,a ja uwielbiam Anioły.Już teraz zapewniam jej wygodną półeczkę nad łóżeczkiem mojej córki,nie będzie tam sama:)Zabawiać ją będą:słodka kocia parka i panna Królisia które zagościły u mnie całkiem nie dawno:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i życzę szczęścia
      A na bloga zapraszam o każdej porze dnia i nocy :)

      Usuń
  37. Radosny ten aniołek jak lato, które przeminęło, zostaję w kolejce, pozdrawiam, krysiaczechowska@gmail.com
    nie mam bloga, ale pomału się przymierzam;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki aniołek na ponure dni aby przywoływał wiosenno-letnie nastroje i zapach kwiatów Powodzenia!

      Usuń
  38. Staję w kolejce i ja!!! Piękna ta panienka z chęcią przygarnę a gdzie będzie stała? Hmmm...może zasiądzie na szafce koło łóżka...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i będzie pilnowała aby sny były zawsze kolorowe Trzymam kciuki!

      Usuń
  39. Witam sliczna Panienka ktora z checia przygarne zostanie posadzona na honorowym miejscu czyli na krzeselku lub lozku:)A na fejsie polubilam:)A jakze sliczny blog to i polubic nie trudno.Pozdrawiam.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i życzę szczęścia :)

      Usuń
  40. banerek na blogu - jest
    chęci udziału w candy - jak najbardziej
    obserwator - zaliczone
    polubić na fb - pewnie, że tak
    ... teraz tylko zostało mieć szczęście w losowaniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. ANIELSKA PANIENKO - cudowna niewiasto...
    gościć Cię w mym domu byłoby niebiańsko!
    Tyś cudnymi barwami otulona, traktowana byś była, niczym Królowa!
    Anielico bajeczna - bratnia duszyczko serce mega...przybywaj!
    Z radością wielką, z radością szczerą oferuję kawałek serca mego.
    Oferuję kawałek zakątka mojego, oferuję siebie, jako przyjaciela Twego!

    ale mnie poniosło ... :D
    Melduję ... banerek na blogu jest, obserwuję i na FB ,,lubię,,
    Teraz w kolejce się grzecznie ustawiam i cieplutko RÓŻANE WZGÓRZE pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na FB ... ,,kreatywny zakątek magii dekorowania,, ... to ja :)

      Usuń
    2. Oniemiałam..... Trzymam zatem kciuki i życzę powodzenia w zabawie :)

      Usuń
  42. Ta śliczna anielinka zamieszkałaby na półeczce w pokoju moich córeczek. Tam, gdzie siedzą różne kolorowe lale:) Moja starsza córeczka Lena uwielbia takie mięciutkie laleczki:)

    zapraszam również do mnie na candy:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i życzę dużo szczęścia :)

      Usuń
  43. śliczna i chętnie przyjmę ją do rodzinnego grona:)zamieszka razem ze mną w sypialni :)
    2 X mam urodziny , byłby to cudny prezent, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może szczęście się do Ciebie uśmiechnie - rzeczywiście okazja niesamowita :) Powodzenia!

      Usuń
  44. Takiego Anioła położę tuż obok lustra, w którym porównywać będę swoje przykrótkie giry z jego/jej długaskami i będę sprawdzać, czy skrzydła mi już od cierpliwego podejścia do szefa - anielskich wzorem - nie wyrosły;)
    Znajdziesz nas tu: blog: triozrio.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) i życzę dużo cierpliwości - dla szefa :)

      Usuń
  45. piękna anielinka...fajnie było by wygrać. Jeżeli tak by się stało, zamieszkała by w pokoju mojej dwuletniej córeczki Marysi. W jej pokoju jest taka wnęka i właśnie tam anielinka miała by swój kącik. Cudnie by było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włąsny kącik to zaszczyt Bardzo dziękuję i powodzenia życzę :)

      Usuń
  46. Anielska panienka jest po prostu anielska, trafiłaby więc do anielskiej dziewczyny czyli mojej siostry która bardzo kocha dzieci i anioły. A że ta anielska dziewczyna mieszka razem ze mną to i kącik byłby cichy i przytulny obok miśków rozrabiaków z naszego dzieciństwa ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki aby szczęście Tobie dopisało :)

      Usuń
  47. Anielinka przecudowna! Bardzo bym chciała, żeby dołączyła do tej, która siedzi u mnie samotnie na oknie i marzy o koleżance! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny Aniołek zamieszkałby u 2,5 letniej Nisi która ma od 2 m-cy braciszka i trochę jest jej smutno ,że mama teraz tylko karmi,karmi a dla niej ma dużo mniej czasu :) ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to tak jak moja Juleczka :) Masz rację Aniołek byłby jej wspaniałą towarzyszką Powodzenia i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  49. Anielską Panienkę zapraszam do zamieszkania w mojej pracowni, gdzie będzie mnie inspirować do twórczego rękodzieła, aby powstawało jak najwięcej drobiazgów, które ruszą w świat uszczęśliwiać innych. ^^
    Lubię stronę na fb, obserwuję bloga, bo strasznie tu cieplutko i mam baner do zabawy dla innych na blogu http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko. =)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ile tu Was, ale w kolejkę się ustawię, bo warto:)
    mojeukochanepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia życzę :)

      Usuń
  51. a ja bym aniołka położyła na poduszce w łóżku mojej siostrzenicy, żeby poskromił małego diabełka, który w niej siedzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och takie ciężkie zadanie jej dajesz? Mam nadzieję że podoła :) zatem życzę dużo szczęścia :)

      Usuń
  52. Piecyki się zgłaszają- pozdrawiamy cieplutko piecyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również cieplutko :)
      Powodzenia!

      Usuń
  53. Bardzo mi się podoba, więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z ogromną przyjemnością zaoferuję dom dla Anielskiej Panienki. Mój pluszowy miś, który mieszka na łóżku na miękkim kocyku na wieść o towarzyszce bardzo się ucieszył i po cichu szepnął, że odstąpi Anielskiej Panience włochatą poduszkę, żeby jej się dobrze spało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękuję serdecznie miśkowi Powodzenia :)

      Usuń
  55. Z wielką chęcią przygarnę Anielską Panienkę, aby usiadłam na mojej szafce nocnej i chroniła przed złymi snami ;)
    asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  56. lubie obserwuje oraz baner jest na http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. zg się marika2036@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się ustawię w kolejce po anioła :-)
    siedział by sobie na półeczce w moim kąciku twórczym gdzie w spokoju lubię sobie odpoczywać twórczo ...
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe miejsce Dziękujemy Powodzenia w zabawie :)

      Usuń
    2. Zapraszamy Anielska Panienkę do siebie . Mamy dla niej przyjemny kącik w pokoju córki. Będzie miała się do kogo przytulać , gdy mama jest w pracy. Pozdrawiam. Info na blogu osobiebb.blogspot.com.
      W cudne miejsce trafiłam...

      Usuń
    3. Dziękuję za odwiedziny i trzymam mocno kciuki :)

      Usuń
  59. I ja spróbuję szczęścia :-)))) Taka anielica przydałaby się moim szkrabom do opieki :-) W nowym domu mamy pełno półeczek na której mogłaby zamieszkać :-)) ale jestem pewna że córka zaraz przygarnęłaby ją do siebie na wróżkową półkę :-)
    pozdrawiam
    Karola

    banerek wklejony http://karlitka.blogspot.com/, na fb tez jesteśmy :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe towarzystwo wśród wróżek :) życzę powodzenia :)

      Usuń
  60. Anielica jest cudna i chętnie ją przyjmę pod swój dach :).

    Miałaby się u mnie dobrze. Siedziałaby, na którejś z półek albo z widokiem na okno albo na drzwi wejściowe ale to już będzie zależeć od niej. Czy będzie chciała bywać w towarzystwie czy marzyć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest towarzyska marzycielka :) 2 w 1 Powodzenia :)

      Usuń
  61. złąszam się.
    Nowy dom dla Aniołeczka jest mały, ale przytulny, kolorowy i przyjazny środowisku, a ja jestem młoda, ale bardzo kreatywna.
    Mój pokój jest zieloniutki, naturalll.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się:) Przy okazji zapraszam na CANDY do mnie http://pearllart.blogspot.com/2012/09/moje-candy-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super lubię niespodzianki - z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy Dziękuję i życzę powodzenia :)

      Usuń
  63. jak tylko zobaczyłam Twój komentarz, a potem nagrodę, nie mogłam się nie zapisać!:) Jestem oczarowana takimi cudami spod igły, dlatego: zgłaszam się i ja:) Może tym razem szczęście w końcu się do mnie uśmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i oczywiście nowy dom tej piękności: myślę, że będzie podróżować razem ze mną i co jakiś czas będzie zmieniać miejsce zamieszkania. Ale jej miejsce będzie zawsze blisko mojego łóżka, bo na szafce przy łóżku będzie jej na pewno bardzo wygodnie :)

      Usuń
    2. Dziękuję, że przyjęłaś zaproszenie Trzymaj mocno kciuki bo wyniki już tuż tuż Powodzenia :)

      Usuń
  64. A pewnie, że stanę w kolejce. Może lala zaprzyjaźni się z moimi Tildami, a może mi zdradzi do ucha jakieś sekrety z szyciowego kunsztu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis bardzo dziękuję że mnie odwiedziłaś Życzę dużo szczęścia w zabawie :)

      Usuń
  65. Anielska panienka usiądzie u mnie na łóżku :) Będzie jej ciepło w zimowe dni . :)
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeśli tylko szczęście mi dopisze, chciałabym, aby anielska panienka zagościła przede wszystkim w moim sercu - dzięki temu będę się czuła bezpieczna pod opieką osobistego anioła :) A fizycznie sprawiłaby mi ogromną przyjemność spoglądając znad służbowego komputera i reagując na każdy nastrój - kiedy trzeba rozbawi, kiedy indziej pocieszy, ale zawsze doda otuchy i wiary, że będzie lepiej:) Mój mail: jligoda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaby Twoim dobrym duszkiem Zatem trzymaj mocno kciuki :)

      Usuń
  67. Witam,
    nieśmiało ustawiam się w kolejce:)
    Jeśli chodzi o kącik, to ciężko to sprecyzować, bo nasza Mała Dama nosi się z Ulubieńcami tam gdzie akurat jest, ale myślę, że Aniołek trafiłby do łóżeczka obok Misia-Tulisa i owieczki, które z Nią sypiają:)
    Mógłby czuwać nad Jej spokojnym snem:)
    Mała Dama widoczna u mnie na blogu-zapraszam:)

    Pozdrawiam,
    Ola-pasjatworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna dziewczynka :) - taki mały aniołek Powodzenia :)

      Usuń
  68. jak zawsze cudowne candy- staly obserwator ustawia sie grzecznie w kolejce.

    na FB polubilam i mam cicha nadzieje,ze moze rozdajesz sowy i mi sie poszczesci :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję za udział w zabawie A o sówce pomyślimy :) Powodzenia :)

      Usuń
  69. oby 131 przynioslo mi szczescie:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Anielska Panienka piękna! Gdybym miała ten zaszczyt ją otrzymać to zamieszkałaby na półce z książkami gdzie każdy mógłby ją podziwiać, a gdyby znudziła jej się sława i pragnęłaby odpocząć pojechałaby na wyspę zwaną stoliczkiem nocnym w mojej sypialni i czuwałaby nam moim snem.
    Pozdrawiam i podziwiam:)
    http://inzynier-z-perspektywami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję I życzę szczęścia :)

      Usuń
  71. Może Anielska PAnienka chciałaby zostac przyjaciółką mojej córeczki Zuzi? ^_^
    http://dzieciata.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Zuzia jest ekstra :) super słodziak Powodzenia :)

      Usuń
  72. Anielska Panienka powinna zdecydowanie zostać "niespodziewajką" dla mojej mamy. Mama kocha wszystko co anielskie, motyw anielski przewija się w jej całym domu, ale TAKIEJ panny nie ma - z pewnością by ją miło ugościła wśród bratnich dusz ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki To byłaby niesamowita niespodzianka dla Twojej Mamy i super miejsce dla anielskiej panienki :) powodzenia :)

      Usuń
  73. Trafiłam na Twojego bloga dziś rano i od razu ustawiam się w kolejce. Anioł cudny! Znajdzie miejsce na krzesełku koło łóżka mojej córki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i oczywiście za cudną propozycję mieszkanka dla aniołka Powodzenia :)

      Usuń
  74. Ach to ja chętnie zaadoptuję panienkę. Będzie jej dobrze przy poduszeczkach i w ramionach córeczki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach byłoby milutko Życzę szczęścia w zabawie :)

      Usuń
  75. Na FB od dziś - a tak przypadkiem ;) i pewnie zostanę na trochę dłużej... Anioł - to moja pasja i miłość. Chętnie ugoszczę ... Pozdrawiam Gosia wascin[at]interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam 24 godziny na dobę :) Trzymam za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  76. oj taka piękna Anielica mi się marzy hmmm gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają! Trzymaj mocno kciuki Ja życzę Tobie powodzenia :)

      Usuń
  77. trafiłam tu przypadkiem uwielbiam takie rękodzieło sama mam 2 lewe ręce:)Anielinka miałaby u mnie jak w raju ciepły kącik i malutkie rączki które by ją cały dzień nosiły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i za udział w zabawie Powodzenia :)

      Usuń
  78. Na pewno byłaby śliczną towarzyszką dla mojej Córki :) bo chociaż sama szyję, to z Tildami mi nie po drodze, dlatego podziwiam osoby je szyjące. I staję do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że bierzesz udział w zabawie Trzymam za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  79. A jednak ... miałam taki cichy zamiar nie brania udziału już w żadnym candy, ale tutaj aż żal byłoby nie zajrzeć ;) Tkaniny jakich używasz do szycia zachwycają mnie niemiłosiernie, te kolorowe kosmetyczki są cudowne w swej prostocie !

    Aniolkowa panienka ? pewnie zamieszkała by w łóżku u mojej Zosi, bo znając życie kiedy wpadłaby jej w ręce już by jej nie wypuściła i ułożyła do snu śpiewając "lulajże Jezuniu ... " ;)

    Szans pewnie i tak nie mam, bo konkurencja ogromna ;) Ale do zabawy chętnie się przyłączę :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo dziękuję że przyjęłaś moje zaproszenie Trzymam mocno kciuki może Się Tobie poszczęści Powodzenia :)

      Usuń
  80. Dużo tu nas ale i ja spróbuje :) Obserwatorem też już jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też dołączam do osób, które chcą przygarnąć tę śliczną anielinkę ;) Myślę, że zamieszkałaby obok króliczka, którego niedawno uszyłam ;)
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Mam takie miejsce... Stróżu mój na komodzie przy łóżku stój :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika