poniedziałek, 10 września 2012

Anielska Panienka w jesiennej stylizacji

Ostatnie dni były trochę chłodniejsze, a moje starsze dziecię oczywiście nie toleruje zmiany garderoby z letniej na cieplejszą. I nie wiem czy to pierwsze dni w przedszkolu czy chłodniejsze poranni, ale do naszego domu wtargnął katar i kaszel. Niestety nie udało mi się uchronić przed nimi malutkiej Haneczki trochę pokasłuje i trochę gorzej z noskiem. Ale mam nadzieję, że po dzisiejszej wizycie u lekarza będzie lepiej ( może pomogą jakieś inhalacje ).

Tymczasem na osłodę Anielska Panienka w jesiennej stylizacji



Pozdrawiam wszystkich i uważajcie na latające wiruski :)

mika



PS. szykuję coś słodkiego  - zaglądajcie :)

4 komentarze:

  1. U nas tez chorobsko :( dzisiaj dopadlo takze mlodszego, a za tydzien mam weselicho nie wiem jak po tym tygdniu dam rade

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie ja ubralas :)
    Duzo zdrowka zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)
    Zdróweczka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chora leżę , już tydzień i końca nie widać ;p a anielica przepiękna i taka jesienna modnisia z niej ;) fajnie,że ma skrzydła w innym kolorze niż białe to dodało jej jesiennego uroku. Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika