czwartek, 30 sierpnia 2012

MAKEUP BAG - odsłona druga

Oto kolejne dwie torebeczki.

- Radosne Kropeczki - 


- Indiańska -

(może dziwna nazwa ale tak mi do niej pasuje)
Materiał kupiłam z myślą o letniej torebce. Niestety jak to u mnie bywa, lato już się kończy a ja nie zdążyłam uszyć sobie letniej torebki ;( Cóż nasza aura nie pozwala na noszenie materiałowej torebki przez cały rok, a do wiosny jeszcze sporo czasu. Postanowiłam poświęcić plany torebkowe i mój piękny kawałek materiału skończył jako makeup bag. Pomysł chyba o niebo lepszy, bo przynajmniej torebusia może towarzyszyć mi przez cały rok, nie tylko latem :) 

Ale oczywiście już znalazła się chętna na to maleństwo - przygarnęła ją moja siostra :)


Miłego wieczorku 

Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze

mika



12 komentarzy:

  1. Oniemiałam z wrażenia :))) Cudne! Ta indiańska będzie mi się śniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam jeszcze raz popatrzeć na indiańską :) i zapraszam do mnie na bloga po małą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelino serdecznie dziękuję :) za miłą niespodziankę

      Usuń
  3. cudowne są i te materiały takie kolorowe!
    zapraszam do mnie
    http://manufactureofimagination.blogspot.com/2012/08/candy-wymiankowe.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda! mnie urzekła ta w grochy, jest bardzo energetyczna :) ponadto te kokardki... mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne tkaniny wykorzystujesz :) a wszystko przepięknie odszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne a ta indiańska po prostu świetna:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika