niedziela, 15 lipca 2012

WYNIKI CANDY :)))))))


Moja maleńka Hania skończyła wczoraj miesiąc. Czas biegnie niesamowicie szybko, a każdy kolejny dzień przynosi coś nowego. Mój mały wulkan energii - Julia - stara się jak może pomagać mi w każdej czynności przy małej. A ja w tym całym codziennym kieracie staram się znaleźć czas, aby trochę "podziubać" i stworzyć coś nowego. Ale podobno im człowiek ma więcej pracy tym bardziej jest zorganizowany - ..... chyba trochę potrwa zanim się dobrze zorganizuję :)

Jedno jest pewne, jestem szczęśliwa i chcę tym szczęściem dzielić się z innymi.
Dzisiaj podaruje uśmiech czterem osobom.

Bardzo, bardzo ... dziękuję wszystkim osobom, które umieściły swój wpis pod postem. Jestem niesamowicie zaskoczona, że tyle osób odwiedziło mojego bloga. Mam nadzieję że choć część z Was pozostanie ze mną. Moje drogie już wkrótce nowe sówki - 30 nowych osobników czeka na swój debiut fotograficzny na blogu.

Ale do rzeczy (pozwólcie, że z powodów oczywistych nie napiszę jak wybrałam osoby)


Sowa Gigant poleci do

Mała sówka poleci do
longredthread10 lipca 2012 14:51

Sowa broszka poleci do

Radosnego dnia życzę wszystkim Paniom oraz obserwatorce, której podaruję niespodziankę
jyndza


Wszystkie Panie poproszę o dane do wysyłki na mojego maila :) 
Mam nadzieję, że będziecie zadowolone :)


Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję i życzę słonecznej niedzieli :)


mika

21 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanym, szczęściary;-0
    Hani i tobie z okazji miesięcznicy życzę dużo radości;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję szczęściarom :D
    wszystkiego najlepszego dla Hani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wylosowanym a dla Hani - wszystkiego najlepszego maleńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło matko ! już się nie mogę doczekać.
    Dziękuje za zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspólna zabawę. Przesyłam buziaczki dla panienek i zapraszam na moje zwierzaczkowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje ;) dziękuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę tym szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki za zabawe - pokazuj pokazuj te nowosci

    gratulacje dla zwciezczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, pieknie obdarowałaś, z utęsknieniem czekam na kolejne prace

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyń:)
    Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :) dziękuje za zabawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej- wygrałam brochę :D
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla córci dużo zdrówka na ten 1-szy miesiąc :)
    Szkoda że nic nie wygrałam, ale gratuluję tym szczęściarom.....
    Rany! 30 nowych sówek? kiedy Ty to robisz?!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i troszkę zazdroszczę zwyciężczyniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku, jak się cieszę, że szczęście uśmiechnęło się właśnie do mnie! Dziękuję bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika