poniedziałek, 9 lipca 2012

TOREBKOWE SZALEŃSTWO ;) 2w1 Torebki na ramię i do ręki

Uwielbiam kolorowe tkaniny, które inspirują do dalszej pracy. Niesamowite wzory i kolory pobudzają moją wyobraźnię i w mojej głowie od razu powstaje kilka rzeczy, które chciałabym z nich wykonać. Niestety tkaniny zamawiam w małych ilościach, bo ważniejszy jest dla mnie duży wybór niż dwa lub trzy wzory w kilku metrach. I wtedy mam dylemat, czy to będzie sowa, broszka, torebka, .... a może coś zupełnie nowego.
Poniższe torebki powstały z tkanin, które zostały zakupione z myślą o dokładnie takim modelu. Letnia torebka - jedna pastelowa turkusowo-niebieska, a druga w modnym koralowym kolorze. Torebka posiada zapięcie magnetyczne, a w środku trzy kieszonki.

1. Groszki i Grochy - DOSTĘPNA




Kokardka ma zapięcie więc można jej użyć jako broszkę.


2. Pastelowe Kwiaty - SPRZEDANA




A co do dylematów tym razem się udało i powstały piękne trzy broszki - fantastyczny dodatek do letniej stylizacji. Broszki można nosić razem i osobno lub łączyć w pary - każda posiada zapięcie broszkowe.







26 komentarzy:

  1. eleganckie torby na lato w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie przepiekne :D Jak zazdroszcze talentu i wiedzy w szyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta w niebieskościach szczególnie mnie urzekła. Bardzo ładne dopracowane torebki.
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne torebki! Dopracowane w każdym calu! Śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, radosne tkaniny:) torebki wyszły bardzo ładnie, idealnie na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołe,praktyczne i piękne;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne torby! Sówki też urocze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie są piękne, ale ta w niebieskościach ma w sobie coś takiego, że aż dech mi zaparło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te groszki maj ąw sobie to coś co przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza torebka jest po prostu boska

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudeńka tutaj:) ta niebieska śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne torebki. A kropkowe broszki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Kocham takie żywe kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesssuuuu, o mało nie spadłam z krzesła! Cudowne torebki. Wykonanie na medal. Wszystko mi się podoba!
    Wysłałam też e-mail na priv.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, ta niebieska jest przecudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. W 100% zgadzam się z przedmówczynią! Wspaniała kolorystyka! Turkus z brązem...

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne ale ta niebieska wooooooow

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne a ta różowa to już w ogóle. Bardzo podoba mi się twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. super są te torebeczki ale niebieska cudna moje kolorki a mam pytanie ty je może sprzedajesz te swoje cuda ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe komentarze
      Cieszę się, że moje torebki podobają się jeszcze komuś poza mną :)
      Wszystkie rzeczy na blogu można zamówić proszę tylko o maila

      Usuń
  21. Co jedna to ładniejsza. Podziwiam. I Ty też masz takie potwierdzenie. Zawsze mam z tym problemy. Jak nie nieostre to znowu litery nakładają się na siebie. Nie gniewaj się, ale jest to moje zdanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika