niedziela, 22 lipca 2012

KOLEJNA PORCJA PTASICH TWORÓW

Przedstawiam Wam kolejną dziesiątkę sowich poduszek. Mam nadzieję że Was nie zanudzę i z przyjemnością je obejrzycie. To miejsce to takie archiwum, w którym zbieram moje niepowtarzalne okazy.  Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze. 
W mojej głowie zrodziły się już nowe pomysły na ptasie stwory i nie tylko, dlatego będzie jeszcze jedna odsłona poduszek i koniec. Od poniedziałku zaczynam realizować nowe pomysły, będą nowe formy i intensywne szycie :)











Tymczasem życzę wszystkim radosnej niedzieli :)
mika

17 komentarzy:

  1. nr 2 jest prześliczny :) jakich one są rozmiarów? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wpadła w oko "trójka":) Ale wszystkie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne są Twoje sowy! mój faworyt to trójeczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne sówki, aż buzia się sama do nich uśmiecha. Twórz kochana dalej bo radość oglądającym sprawiasz wielką

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje sowy! Są po prostu przeurocze!
    Podziwiam Cię z całego serca:)
    Tymczasem serdecznie zapraszam na moje candy na www.zuzumama-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne sa mnie szczegolnie podoba sie 4 ach gdybym tylko miala teraz wieksza gotowke napewno pokusilabym sie o zakup a tak... pozostaje mi wzdychanie.
    Moze kiedys...

    OdpowiedzUsuń
  7. MOŻNA GDZIEŚ JE DOSTAĆ KUPIĆ? COKOLWIEK!
    z moim bzikiem na punkcie sów..nie daruje sobie! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, jeszcze kilka jest gotowych do drogi:) Proszę tylko o maila

      Usuń
  8. Witam serdecznie.
    Wiem, że jestem ogromną szczęściarą, że wygrałam Twoje candy, dlatego tym bardziej wstyd się przyznać, że z powodu urlopu dopiero dziś nagrodę odebrałam z poczty. I mówię szczerze zaniemówiłam z wrażenia.
    Wszystko w sówce gigantce jest idealne, po prostu każdy szczegół, detal, aż autentycznie brakuje słów. Zdjęcia nie oddają prawdziwego uroku Twoich dzieł nawet w 50%.
    Masz ogromny talent kobieto!
    Teraz sówkę posadziłam przy łóżeczku mojej Zu. Za godzinkę wróci z tatą ze żłobka i wtedy dopiero będzie zachwyt. Postaram się uwiecznić tą chwilę i umieszczę zdjęcie na blogu.
    Po prostu, ach jestem pod ogromnym wrażeniem.
    I wszystkim szczerze z całego serca Cię polecam!
    Zaraz przedzwonię po wszystkich mamach i ciociach i zrobię Ci reklamę bo naprawdę warto wspierać ludzi z takim talentem.
    Ach rozpisałam się chyba za nadto...
    Pozdrawiam cieplutko i bardzo dziękuję za przecudną sówkę dzięki której ten dzień stał się o wiele piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa. ZuzuMama cieszę się, że sówka sprawiła Wam tyle radości. Dzięki Twoim słowom mój dzień również jest piękniejszy bo takie ciepłe słowa mobilizują do pracy i nakręcają do realizacji nowych pomysłów. Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję że Zu ma już nową przyjaciółkę :)
      PS. z niecierpliwością czekam na zdjęcie :)

      Usuń
  9. dopieszczone w każdym calu ... CUDOWNE !
    A kolorki ... bajeczne !
    Jesteś MISTRZYNIĄ !!!
    klapłam na dupsku z zachwytu ...patrzę, patrzę ... napatrzeć się nie mogę :)
    I LOVE SÓWKI :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika