czwartek, 28 czerwca 2012

Hania ma już dwa tygodnie :)


Witam serdecznie po bardzo, bardzo długiej nieobecności.

Ostatnie miesiące były ciężkie, byłam wielka, ciężka i choć chciałam bardzo dużo zrobić to niestety nie miałam sił. Duży brzuszek niestety też nie ułatwiał pracy. Mam nadzieję, że wszystkie mamy rozumieją o czym mówię. Dwa tygodnie temu zostałam po raz drugi mamusią. Moja kruszynka zrobiła mi ogromną niespodziankę, ponieważ urodziła się dokładnie w termin 14.06.2012 i bardzo szybciutko.
Hania jest śliczną, zdrową i całkiem sporą dziewczynką - ważyła 4050g i mierzyła 54cm. Wszyscy mówią, że to duże dziecko, a dla mnie to kruszynka. Po raz kolejny - bo to już mój drugi poród - czuję dokładnie to samo co czułam po narodzinach Julki - dostałam zastrzyk energii, chcę bardzo dużo zrobić, mam głowę przepełnioną nowymi  projektami - kolczyki, torebki, sówki, lalki.... Mam nadzieję, że Hania pozwoli mi na realizację kilku z tych planów, a wszystkie moje nowe osiągnięcia pokażę na blogu.

Pozdrawiam ciepło wszystkie miłośniczki rękodzieła ;)
mika

3 komentarze:

  1. No nareszcie! Witamy Hanię na świecie i czekamy na te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje serdeczne a malutka niech rosnie zdrowo i szczesliwie !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika