piątek, 29 czerwca 2012

CANDY NA RÓŻANYM WZGÓRZU



Dla wszystkich miłośniczek sowich poduch ogłaszam 
CANDY NA RÓŻANYM WZGÓRZU.
Okazja jest oczywista - jestem szczęśliwą mamuśką, którą roznosi energia i pragnę swoim szczęściem podzielić się z innymi, dlatego do podarowania mam trzy sówki:

1. Sowa - Poducha Gigant


2. Sówka - Mini Podusia - Przytulanka



3. Sówka - Broszka



Zasady są standardowe:
1. Należy zostawić komentarz pod tym postem.

Warto dołączyć do obserwatorów mojego bloga - wśród tych osób rozlosuję dodatkową nagrodę - niespodziankę ;)

2. Zamieścić u siebie na blogu w pasku bocznym podlinkowany baner. Jeśli nie posiadasz bloga to w komentarzu pozostaw swój adres mailowy.



3. Zapisy zbieram do 14 lipca.

Wszystkim uczestnikom życzę szczęścia w losowaniu ;)

115 komentarzy:

  1. Piękne te sowy!!! Cudownościowe!! Oczywiście Candy wisi http://blog-dailydaisy.blogspot.com/ :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sówki, baaardzo śliczne :)
    obserwuję, a informacja już jest na moim blogu
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie biorę udział i dołączam do obserwatorów. :-))
    cruelorchid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się;]:
    Obseruję jako Miki88
    banerek dodany
    mail: agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się
    obserwuję jako poloniamartyna
    m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. :D:D więc ja też chciałabym się zapisać na sowie candy. Poducha jest boska a kazda kolejna sówka przurocza!!!! Dodaje tez do obserwowanych, lubie podgladac tworcze mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sówki i bardzo kuszące;) dlatego i ja staję w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! ustawiam się w kolejce i mam nadzieję że szczęście mi dopisze...albo komu innemu, ale warto bo sówki normalnie grzechu warte!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne sowy! ta duża chyba najbardziej kusząca :) z wielką chęcią przyłączyłam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż żal nie skorzystać z takiej okazji. Sówki są przurocze. Każda jedna. Będę obserwować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLICZNOŚCI :) LOVE SOWE ;)

    POZDRAWIAM,
    MONIKA
    monika@diaus.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne sówki, szczególnie ta duża podusia:)

    kropka453@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta podusia powala na kolana. Boska!
    Obserwują jako morrora.
    Banerek- http://kilkascian.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! Milionek na pewno by się ucieszył z takiej ładnej sówki ;-)

    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam do obserwatorów i ustawiam się w kolejce po sówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! :) Ile będzie tych nagród?
    Pozdrawiam
    Zosia
    P.S. Banerek już wstawiam
    A oto mój blog:
    www.kurkazosia.blogspot.com
    I dołączyłam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączam i ja do grona chętnych na fantastycznie kolorową sówkę :) Dużo zdrówka dla całej rodzinki/violka

    OdpowiedzUsuń
  18. sówki wspaniałe !!!
    zgłaszam się do twojego candy, marzy mi się taka sówcia:).
    dołaczyłam do grona obserwatorów :)
    http://lawendowakrainarobotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 19 przez cale zycie mi towarzyszyla i byla moja dobra liczba wiec moze i tym razme mi sie poszczescie :D jak nic ustawiam sie - uwielbiam sowy :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne sowy!!:) Oczywiście staję w kolejce, być może szczęście się do mnie uśmiechnie?:)

    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne:) Takie słodkie i zabawne:) Ustawiam się więc grzecznie w kolejce i zapraszam również do mnie na candy, jeśli oczywiście masz ochotę:):

    http://chwile-niezapomniane.blogspot.com/2012/07/candy-makami-pachnace.html

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje jako : Wiedźminka
    baner już stoi.

    OdpowiedzUsuń
  23. z przyjemnością biorę udział, bo o ile nigdy mi się w takich losowaniach nie poszczęściło, tak teraz wierzę, że moje ulubione sowy przyniosą mi szczęście!
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Do obserwowanych nie dodaję, bo i tak z tego nie korzystam, ale banerek zamieszczam w bocznej szpalcie i z chęcią się zgłaszam ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję z przyjemnością :-)i czekam na sówkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję jako Małgorzata Kozłowska

      Usuń
  26. Sowa to symbol mądrości może i ona u mnie zagości.

    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam i przyznam - już się zaprzyjaźniłam z uroczymi sówkami :) oryginalne i niebanalne :)

    obserwuję jako Magdalena M
    bloga nie posiadam
    ustawiam się więc w kolejce podając e-mail:
    magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne! zgłaszam się :)
    obserwuję
    banerek dodany
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Beata W
    Baner u mnie na: http://diynancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności :) Boskie te sówki
    Obserwuję jako Dotk@
    Pozdrawiam ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne sówki, a gdybym wygrała to pewnie moja młodsza siostra podkradła by ta piękna sówkę i sama z niej korzystała ;)
    Nie postało mi nic innego jak:
    obserwować jako: lady1307
    banerek z boku wstawić: http://magicwordcherry.blogspot.com/

    i całuski pozostawić :(*

    OdpowiedzUsuń
  32. absolutnie się zakochałam!
    staję w kolejce, obserwuję jako: anua
    bannerek na na-nua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi także podobają się te sówkowe rzeczy . ;)
    A obserwuję jako Amelia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne! :))
    Obserwuję jako Justyna Romańczuk, ju.romanczuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. CUDOWNE! Zgłaszam się oczywiście. Niestety nie mam bloga ale obserwuję bloga. Mój e mail to fudasia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiékne sówki :) ja niedawno wprowadzilam sie do nowego mieszkania, wiec taka sówka bylaby piekna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sówki! AAAAAAAAAAAAAAchhhhhhhhhhhhhhh, po prostu muszę je mieć! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja bardzo chętnie przygarnęłabym takie ptaszysko@ pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Do mojej budki lęgowej dla sówki nie wprowadzili się w tym roku lokatorzy to chętnie przygarnę jakąś sówkę na mieszkano.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne są :) Staję w kolejce i ja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)) Obserwuję jako diddlussia_kiss

    guuziikowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Same cudowności !!
    Obserwuję jako Kaja
    Bloga nie posiadam:(
    kajeczka@gg.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne sowy :) Oczywiście spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  45. Niedługo zamieszkamy w Polsce i będę urządzać pokoik mojej córeczki... przydała by się taka sowa :))) Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie wezmę udział :)

    http://anek73.blox.pl/2012/07/Rozdanie-na-Rozanym-Wzgorzu.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Najchętniej przytuliłabym się do tego giganta albo przypięła do broszki. :) A póki co zgłaszam chęć uczestnictwa w zabawie. :) Pozdrawiam! Renia

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę sie najpierw przedstawić, bo pierwszy raz jestem u Ciebie - http://barbaratoja.blogspot.com/.
    szyjesz śliczności, by niczego nie przegapić dopisałam sie do obserwatorów. Oczywiście marzę też o sówce od Ciebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sówki są genialne :) Ustawiam się w kolejce a może któraś z nich do mnie przyfrunie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne sówki! Moja córcia ucieszyłaby się bardzo z sówki przytulanki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ponieważ jestem osowiała zgłaszam się z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również staję do kolejki:)))
    www.e-dzianiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Sowy rządzą!
    agnzimka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham sówki ;)))) normalnie jaki banan mi się zrobił na buzi jak zobaczyłam to candy ;) oczywiście , że obserwować będę !

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne sówki i wspaniały blog ze wspaniałą twórczością. Zapisuję się i obserwuję, będę tu zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuje jako: anieszka
    aavk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się
    obserwuję jako agness
    o.agnieszka@poczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Sówki są rewelacyjne, więc nie może mnie tu zabraknąć :)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję, a baner w zakładce z konkursami ;)
    http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    OdpowiedzUsuń
  60. zapisuję się i obserwuję...piękne sówki córcia je chętnie przygarnie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też piszę się na te cudeńka :)
    Mój blog: http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Prześliczne są te sówki.
    Ja chcę :D
    Dodaję do obserwowanych i wstawiam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale świetne, właśnie się wyprowadzam i chętnie bym taką zabrała na nowe progi:)

    Obserwuję jako: Iza
    Dodałam banerek na blogu: http://iza-makeup.blogspot.com
    e-mail to: owca93@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne sówki !:)
    Obserwuję i wstawiam baner:)
    blog: http://thecomplicatedprocessofmakingthebaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Obserwuję jako Regina.
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  66. Spróbuję szczęścia :)
    http://longredthread.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Biorę udział :)

    magda1_1998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Staję grzecznie w kolejce po takie słodkości :D

    omena999@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale Super Sownisie :))

    moj blog: www.dziewczynaaraba.blogspot.com
    obserwuje jako: kingabojanska

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Informacja o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Piszę się!!! bo sówki są urocze :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się.. sowy są przurocze!

    obserwuję jako: MuStories (inna ikonka ze zdjęciem niz tutaj)
    baner na pasku bocznym:

    http://make-up-stories.blogspot.com/

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ustawiam się i ja w kolejce po sówkę :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Na takiej poduszce popołudniowa drzemka musi być niezwykle przyjemna ;)
    piaskoryba@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisujemy się są cudne :)
    blog:http://dzieciatko.blogmamy.pl/index.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne sowy. Gigantka przeurocza ;)
    Twoje pierwsze candy i moje też, może będzie szczęśliwe?
    Obserwuję i trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner na http://madebymamla.blogspot.com/

      Usuń
  77. Sóweczki są wspaniałe!!! Zgłaszam się na candy z wielką radością! Pozdrawiam gorąco!ADA

    OdpowiedzUsuń
  78. Sówki są cudne, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  79. Sówki są piękne! Dołączam do zabawy :)
    http://krutka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się, kocham sowy! ;D
    Baner: http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/
    Obserwuje Jessie

    zapraszam do siebie na rozdanie kosmetyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  81. Sówka-poducha marzy mi się od dawna, więc nie mogę nie dołączyć do zabawy. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  82. W końcu znalazłam chwilkę, żeby ponadrabiać zaległości i poodwiedzać moich gości. Przede wszystkim dziękuję, że do mnie zaglądasz, a po drugie dziękuję za możliwość zdobycia takiej uroczej sówki :)
    Buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się o obserwuję z wielką przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale super candy i super blog.staję do kolejki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. przepiękne te Twoje dzieła. Och jakbym chciała, żeby to mi się poszczęściło.... chcąc nie chcąc będę wierną wielbicielką Twojej twórczości. Nie sposób się nie zakochać...

    OdpowiedzUsuń
  86. Ponieważ zapraszasz miłośników sówek to zgłaszam się do zabawy. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje Candy zwierzakowe.

    OdpowiedzUsuń
  87. Sówki są cudne! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Sówki prześliczne no i oczywiście się zgłaszam. Obserwuje. Banerek jest. http://karciakmod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy. Nagrody są świetne :). Na pewno będę zaglądać częściej na Twojego bloga, dlatego znajdziesz mnie w swoich obserwatorach :).
    Bloga nie posiadam, dlatego zostawiam maila: sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. pierwszy raz widze takie cudne sowy więc ustawima się na koncu kolejki :)
    bloga już obserwuję i banerek na swoim miejscu

    to zycże nam wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  91. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  92. Z miłą chęcią dopiszę się do kolejki ;-) Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Ostatni dzień konkursu, dobrze że zdążyłam nagrody są prześliczne !!!!

    Obserwuję- PinkAlice
    mail-Alice1996@poczta.fm
    Banner-TAK www.pinkovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Pozwolisz, że prawie na ostatnią chwilę wsciubię mojego dziubka do kolejki. Cudne sówki tyle w nich uroku

    OdpowiedzUsuń
  95. Ależ piękne słodkości.
    Zapisuję się. Niestety obserwuję już 300 blogów, a więcej blogger nie pozwala ;(
    Pomimo tego, trzymam za siebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękności :). Oczywiście zapisuję się :)

    W wolnej chwili zapraszam na moje candy :
    filc-soutache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Śliczne :)
    Obserwuję jako: Saga
    Mail: saga91@ymail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Zakochalam sie w Twoich sowkach i musze miec choc jedna z nich :)
    Czekam na rozstrzygniecie :)
    Pozdrawiam i obiecuje, ze bede czesciej zagladac, bo piekne rzeczy tworzysz!!!
    Agata (PAKMA)

    OdpowiedzUsuń
  99. I love owls ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  100. Przepiękne sówki :-))) Każdą chętnie bym przygarnęła!
    Dołączyłam do obserwatorów.

    A przy okazji zapraszam na candy do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. Są cudowne, może mi się uda :).

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się i dodaję do obserwatorów :) cudowne sówki!!

    OdpowiedzUsuń
  103. Z wielka radościa zgłaszam sie do tego cudnego CANDY. Moje dziecko uwielbia sowy, moze szczescie usmiechnie sie do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  104. dzień dobry, zgłaszam się do candy :) obserwuję bloga pod tym samym nickiem, a mój adres e-mail: leipziger.k@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  105. świetnie sowy ; >
    obserwuję jako Caroline0216
    +adres bloga: http://codzienna-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. mam nadzieję że jeszcze się złapię:)
    obserwuję jako Miriam(LetsBless)
    link do bloga: http://letsbless.blogspot.com/
    przybylowska.miriam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. obserwuję jako membo
    anija20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Ale żałuję, że dowiedziałam się dopiero teraz... po ptakach, znaczy się: po sowach:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Hu,hu hu sowy rzadza:)Zapisuje sie z przyjemnoscia a ze mam Ciebie na fejsie to tam Cie lansuje.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika