środa, 14 marca 2012

Sówki - poduchy i przytulanki :)

Jestem wielką fanką kolorowych tkanin, których nieustannie poszukuje i kupuję w dużych ilościach. Jednym z pomysłów jaki zrodził się w mojej głowie w zeszłym roku były poducho-przytulanki dla najmłodszych - Kolorowe Sówki. Pomysł dość prosty, ale ile radości sprawił innym i mnie samej. Najcudowniejszym efektem tworzenia jest oglądanie małych buziaków zadowolonych z nowego nabytku. Jednym słowem wiele sówek poleciało do nowych domków. 

Oto moja ulubiona - MISHKA - niestety już nie do podrobienia z powodu braku tkanin ;(


SŁONECZNA LUSIA


ZEGAROWA DUSIA



BŁĘKITEK


A na zakończenie - ŚPIOSZEK


Niestety nie każda mała sówka, która odleciała została upamiętniona, ale już kilka nowych czeka cierpliwie w szufladzie ( na wypchanie )

11 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się śpioszek ... sennie się zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne te sówki, absolutnie wszystkie, super cudaki - przytulaki. Moje dzieciaki pokochałyby miłością natychmiastową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podusie i bardzo pomysłowe sowy:) Ogromnie nam się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez piękne te poduchy!!! Cudo! I aż się papa do nich śmieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no śpioszek jest fantastyczny! Powalił mnie na kolana! Boski ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. sowki sa poprostu przecudowne- gratuluje pomyslow i wykonania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne te sówki:) aż chce się przytulić i zasnąć

    OdpowiedzUsuń
  8. MISHKA cudowna, faktycznie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tych sówkach!:) Są po prostu boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia sówka dosłownie mnie rozbroiła- jakbym widziała siebie. Będę do ciebie zaglądać. Wpadnij w odwiedziny do mnie może znajdziesz nowe hobby.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika