niedziela, 11 marca 2012

3,2,1 START!!!! Zaczynam :)

Od dłuższego czasu myślałam o założeniu bloga niestety nigdy nie było na to czasu. Jestem mamą 5-letniej Julki, a za 3 miesiące zostanę mamą małej Hani. W oczekiwaniu na maleństwo postanowiłam spędzić miło wolne chwile tworząc tego bloga i upamiętniając ten czas. 
O czym będzie blog ?
O rękodziele, które towarzyszy mi każdego dnia. Każdy dzień to nowe wyzwania i poznawanie nowych technik. Będzie trochę biżuterii, przytulanek dla dzieci, trochę szycia (coś dla mamy i malucha), i coś słodkiego.

Zapraszam wszystkie miłośniczki rzeczy ręcznie robionych, a więc jedynych w swoim rodzaju i często unikatowych. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam ciepło
m


3 komentarze:

  1. Witaj :) sama zaczęłam ostatnio pisać blog, bardziej by uwiecznić co ostatnio zrobiłam, inaczej bym sprzedała i zapomniała co kiedyś zrobiłam :D ja niestety na robótki trochę mam mniej czasu bo pracuje na dwie zmiany ale zawsze w niedziele coś wycuduje :) milo ciebie gościć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe Hanie są rozkoszne:) Niestety moja Hania nie pozwala mi na razie ani na haftowanie, ani na naukę szycia...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i miłe słowo.
Pozdrawiam cieplutko :) mika